Aktualizacja 0.7.3.1

15.08.2017

Najważniejsze nowe funkcje
  • Dodano nowych przeciwników
  • Dodano nowe zadania
  • Udostępniono kolejny obszar mapy
  • Dodano regiony mapy głównej wraz z nazwami i tłumaczeniami

 

Zmiany do istniejących funkcji

  • Przeprowadzono operację balansowania. Wprowadzono zmiany do statystyk postaci oraz przeciwników
  • Wprowadzono modyfikację dla kupców. Teraz książki umiejętności, które już zostały użyte i nauczone zostaną wyróżnione w oknie handlu
  • Wprowadzono modyfikacje dla tooltipów u kupców:
    • Tooltip książki umiejętności pokazuje również dodatkowy tooltip umiejętności, której nauczy się bohater po jej przeczytaniu
    • Tooltip receptury pokazuje dodatkowy tooltip przedmiotu wynikowego dla tej receptury. W przypadku elementu ekwipunku widoczne są również parametry takie jak siła, zadawane obrażenia, zręczność itd.)
  • Wprowadzono modyfikację do targetowania przeciwników
  • Po zdobyciu poziomu, życie i mana gracza zostaną w pełni zregenerowane
  • Wprowadzono wielowątkowość w procedurze aplikowania aktualizacji
  • Dodano system sprawdzania miejsca w plecaku przy zbieraniu surowców lub wytwarzaniu przedmiotów w kuźni
  • Wprowadzono modyfikację dla wizualizacji cooldown’ów i dodano wartości czasu do odliczanego czasu
  • W dzienniku zadań jak i w rozmowie z NPC, ukończone zadania będą teraz odpowiednio wyróżniane
 
Poprawki
  • Poprawiono funkcjonowanie okna handlu z kupcem. Po zakupie przedmiotu z dowolnej strony nie zmienia się aktywna zakładka
  • Poprawiono funkcjonowanie kupowania wielu przedmiotów u kupca. Okno dialogowe otwiera się za pomocą przycisku SHIFT + Lewego przycisku myszki
  • Naprawiono przewijanie dużej minimapy
  • Poprawiono widoczność ilości elementów, m.in. w plecaku
  • Poprawiono otrzymywanie doświadczenia w grupie. Obecnie tylko członkowie grupy znajdujący się w odpowiedniej odległości otrzymają doświadczenie za pokonanie przeciwnika
  • Poprawiono wyróżnienie na zaznaczonym celu, które w niektórych sytuacjach było błędnie wyświetlane również na ścianach czy elementach nad celem
  • Poprawiono system pogoni mobów za graczem, wcześniej moby przy zmianie kierunku zatrzymywały się na chwilę
  • Poprawiono przewijanie wiadomości w oknie czatu
  • Poprawiono błąd w systemie handlu, który umożliwiał duplikowanie przedmiotów i waluty
  • Poprawiono błąd odświeżania informacji dla grupy (nazwy postaci, poziom, awatar)
  • Naprawiono wiele błędów w aplikacji Lanchera
    • Naprawiono błąd aplikowania poprawek w przypadku kiedy aktualizacja zawierała więcej niż jeden segment 1GB
    • Naprawiono błąd związany z funkcją „naprawy / repair” instalacji dla uszkodzonych plików
  • Poprawiono błąd wychodzenia z instancji grupowej. Czasami gdy grupa dwuosobowa została rozwiązana tylko jeden gracz był usuwany z instancji i grupa nie była poprawnie rozwiązywana
  • Poprawiono błąd wychodzenia z instancji pojedynczej. Gracz był usuwany z instancji pojedynczej, jeśli był w grupie i grupa została rozwiązana
  • Wprowadzono wiele poprawek związanych z tłumaczeniami

Wprowadzono wiele różnych mniejszych poprawek i zmian.

 

Nowa Funkcjonalność

Wkrótce w World of Heroes zostanie zaimplementowany cykl dnia i nocy wraz z dynamicznymi warunkami pogodowymi (śnieg, deszcz). Dzięki temu świat będzie ciekawszy, a gracz będzie mógł doświadczyć lepszych wrażeń z gry. Poniżej krótka animacja prezentująca część tego...

czytaj dalej

Informacja

Drodzy Gracze. Chcielibyśmy Was przeprosić za dość długą przerwę w udostępnianiu Wam nowych informacji na temat postępu prac nad grą World Of Heroes. Jednocześnie mamy dla Was bardzo dobre wiadomości, mianowicie w listopadzie 2017r właściciel projektu – firma...

czytaj dalej

Rzut okiem na WoH

W odpowiedzi na wiele zapytań dotyczących filmów z gry postanowiliśmy uruchomić cykl zwany “Sneak Peek”, czyli rzut okiem na World Of Heroes. Filmy, lub linki do nich, umieszczane będą zarówno na forum jak i na naszej stronie, Facebooku oraz kanale Youtube. Zapraszamy...

czytaj dalej