Aktualizacja 0.9.0.0

24.09.2021

Najważniejsze nowe funkcje

  • Dodano możliwość zapraszania innych graczy do prywatnych instancji. Teraz będziecie mogli się podzielić waszymi osiągnięciami ze swoimi przyjaciółmi.
  • Dodano dynamiczne wyszukiwanie ścieżki dla mobów co oznacza, że będą one uwzględniały również budynki zbudowane przez graczy przy wyszukiwaniu ścieżki.
  • Dodano system podatkowy dla budynków. Teraz jeżeli upłynie okres, na który podatek został opłacony, to ziemia zostanie graczowi zabrana a budynki zostaną usunięte. Podatek może być opłacony manualnie lub automatycznie z waluty, którą gracz posiada w swoim plecaku.
  • Moby i gracze z przeciwnej frakcji mogą teraz atakować, uszkadzać i niszczyć  budynki innych graczy. Zniszczony budynek może zostać ograbiony. Budynki można również naprawiać.
  • Inni gracze mogą teraz pomagać przy budowie budynków, żeby skrócić ich czas budowy.  Jest to przydatne np. dla budynków gildyjnych, których czas budowy jest bardzo długi, ale za to nagroda za ich zbudowanie jest tego warta.
  • Dodano możliwość ulepszania ziemi, gdzie gracz może powiększyć jej obszar i budować lepsze lub więcej budynków.
  • Budynki mogą być teraz ulepszane i każde ulepszenie może posiadać inne cechy, np. magazyn może zwiększać swoją pojemność z każdym poziomem.
  • Dodano ulepszony interfejs budowania przy użyciu rotatora. Mamy nadzieję, że poprawi to wasze doświadczenia związane z budowaniem w World of Heroes.
  • Dodano wizualizację postępu budowania budynków.
  • Dodano pasek życia dla budynków.
  • Dodano pasek postępu budowania budynku.
  • Dodanie kategorie budynków w celu ograniczenia budowania zbyt dużej ilości jednego rodzaju budynków na swojej ziemi.
  • Dodano dedykowane sloty ekwipunku dla zbierania surowców.
  • Dodano losowość w pojawianiu się złóż surowców na mapie oraz lepszej wizualizacji ich zbierania.
  • Dodano wizualizację dla ulepszonych przedmiotów oraz tych zawierających klejnoty. Teraz gracze będą się mogli lepiej pochwalić swoim ekwipunkiem.
  • Dodano lokalne domy aukcyjne, przez interakcję z NPC, gdzie każdy z domów może mieć inną walutę, opłaty za wystawienie przedmiotów oraz inne parametry.

Zmiany w istniejących funkcjach

  • Zmodyfikowano efekt stackowania dla DoT’ów. Teraz kiedy stackowana jest moc efektu wtedy czas efektu będzie resetowany do czasu domyślnego DoT’a przy każdym kolejnym jego nałożeniu.
  • Zmodyfikowano surowce, które teraz nie będą dawały przedmiotów z zadań jeśli wymagane zadanie jest jest przez gracza wykonywane.

Poprawki

  • Naprawiono problem gdzie zdolność, która była rzucana na sojusznika, ale nie siebie nie sprawdzała wymaganego zasięgu.
  • Naprawiono problem gdzie zdolność rzucana na grupę wiele razy dawała efekt graczowi, który jej używał.
  • Naprawiono problem z cooldownami.
  • Naprawiono problem z kuźnią dla receptur, które wymagały odpowiedniego ułożenia materiałów.
  • Naprawiono problem z dialogami, gdzie frakcje nie były sprawdzane odpowiednio.
  • Naprawiono problem z handlarzami, gdzie nie dało się sprzedać przedmiotów jeśli okno handlu było otworzone przez dialog.
  • Naprawiono problem z DoT’ami, gdzie efekt był nakładany o jeden raz za mało.
  • Naprawiono problem z HoT’ami gdzie efekt był niepoprawnie stackowany.
  • Naprawiono problem z efektem tarczy, gdzie tarcza była kalkulowana niewłaściwie jeśli była ustawiona na absorpcję.
  • Naprawiono problem, gdzie efekt wyzwalający był wykonywany na obu graczy źródłowym i docelowym.
  • Naprawiono problem, gdzie ranga w gildii znajdująca się w środku listy została usunięta.
  • Naprawiono problem, jeśli interakcja z obiektem została przerwana, to wizualizacja trwała dalej.
  • Naprawiono problem, gdzie sklep gracza nie był niszczony po restarcie serwera gry i gdy czas sklepu podczas zamkniętego serwera się zakończył. Wówczas przedmioty, które nie były sprzedane nie były wysyłane do właściciela sklepu.
  • Naprawiono problem, gdzie czasami model sklepu pozostawał w świecie.
  • Naprawiono problem, gdzie w pewnych przypadkach w sklepie gracza przedmioty nie posiadały ikon.
  • Naprawiono problem, gdzie sklep gracza wyzwalał błąd jeśli w nazwie sklepu był użyty pojedynczy cudzysłów.
  • Naprawiono problem, gdzie surowce były  zajęte przez gracza, jeśli gracz podczas ich zbierania się wylogował lub zamknął klienta gry.
  • Naprawiono problem, gdzie efekty nie były wyświetlane prawidłowo na członkach grupy.
  • Naprawiono problem, gdzie jeśli panel zbierania surowców został zamknięty bez zebrania przedmiotów to przy dowolnej innej akcji związanej z przedmiotami, np. założeniem lub zdjęciem elementu ekwipunku, pojawiał się ponownie panel zbierania surowców.

 

Zaimplementowano wiele innych drobnych poprawek i zmian.

Aktualizacja 0.8.2.0

Aktualizacja 0.8.2.0

Najważniejsze nowe funkcje Dodano funkcjonalność sklepów graczy, w których można sprzedawać i kupować przedmioty. Sklep może być postacią gracza lub dedykowanym NPC. Niesprzedane przedmioty po zamknięciu sklepu trafiają do właściciela sklepu na maila w grze. Dodano...

czytaj dalej
Aktualizacja 0.8.1.0

Aktualizacja 0.8.1.0

Najważniejsze nowe funkcje Rozbudowaliśmy system walki, w ramach którego dodane zostały nowe efekty jak: Tarcze, które potrafią odbijać lub absorbować obrażenia. Sprint, który zwiększa prędkość poruszania się gracza. Pociski jak strzały czy czary rzucane przez maga...

czytaj dalej
Aktualizacja 0.8.0.0

Aktualizacja 0.8.0.0

Najważniejsze nowe funkcje Dodano osiągnięcia z tytułami, które można wykonać zadania, aby otrzymać bonusy za pomocą określonego tytułu Dodano określone bonusy do różnych elementów wyposażenia, aby zmienić zaklęcie, umieszczanie w gniazdach, zbieranie, szansę na łup,...

czytaj dalej