Aktualizacja 0.7.3

24.07.2017

Najważniejsze nowe funkcje
  • Wprowadzono dodatkowe opcje w ustawieniach grafiki
  • Wprowadzono tryb instancji i lochów dostępnych zarówno dla pojedynczego gracza jak i grupy
  • Wprowadzono funkcjonalność kuźni (blisko 1400 receptur, 300 materiałów)
  • Wprowadzono dodatkowe atrybuty dla bohatera:
    • Atak krytyczny
    • Parowanie (dostępne tylko dla dwuręcznego miecza)
    • Unik
  • Wprowadzono system gildii. Gracz ma możliwość:
    • Założenia gildii
    • Zaproszenia innego gracza
    • Awansowania członka gildii
    • Degradowania członka gildii
    • Prowadzenia rozmowy na czacie gildyjnym
  • Wprowadzono możliwość podejrzenia statystyk innego gracza (klikając prawym przyciskiem na awatarze i wybierając opcję „Informacje o graczu”)
  • Wprowadzono nowe umiejętności dla zbierania surowców:
    • Górnictwo
    • Zbieranie drewna
    • Zielarstwo
  • Wprowadzono nowe umiejętności dla kuźni:
    • Kowalnictwo
    • Obróbka drewna
    • Krawiectwo
    • Alchemia
    • Jubilerstwo
  • Dodano miejsca kuźni wraz z kupcami sprzedającymi receptury i kilka niezbędnych minerałów
  • Dodano ukryte skrzynie, zawierające wartościowe przedmioty
  • Dodano możliwość zapisania danych do logowania poprzez zaznaczenie opcji “Zapisz Dane Logowania”
  • Dodano dodatkowe minerały (różnej jakości), które można otrzymać przy zbieraniu surowców

 

Zmiany do istniejących funkcji

  • Dodano wyświetlanie handlarzy i kupców na minimapie
  • Wprowadzono zmiany w statystykach dla przeciwników (balans)
  • Wprowadzono dodatkowe informacje w panelu bohatera w zakładce umiejętności:
    • Odnośnie nowych umiejętności
    • Wymaganego poziomu dla umiejętności (również pasywnych)
Poprawki
  • Przeprowadzono drugi etap optymalizacji, dzięki czemu:
    • Znacznie zmniejszono wymagania gry
    • Przyspieszono wczytywanie map
  • Wprowadzono szereg poprawek do launchera między innymi:
    • Dodano przycisk naprawy „repair” oraz usunięto automatyczne sprawdzanie poprawności plików przy każdym uruchomieniu launchera. Teraz gracz będzie mógł taką operację wykonać w dowolnym momencie, w razie wystąpienia problemów z grą
    • Przyspieszono proces aplikowania pobranych poprawek „patchy”
  • Poprawiono wyświetlanie efektów na celu oraz członkach grupy
  • Zwiększono zasięg podświetlania przedmiotów interaktywnych
  • Poprawiono szanse nałożenia efektu na przeciwnika (spowolnienie, unieruchomienie, oszołomienie), wcześniej była 100% udana i nawet jak przeciwnik uniknął ataku i obrażeń, to efekt był nakładany.
  • Poprawiono odświeżanie okna członków grupy (poziom, awatar, nazwa, itd.)
  • Wprowadzono wiele poprawek związanych z tłumaczeniami

Wprowadzono wiele różnych mniejszych poprawek i zmian.

Nowa Funkcjonalność

Wkrótce w World of Heroes zostanie zaimplementowany cykl dnia i nocy wraz z dynamicznymi warunkami pogodowymi (śnieg, deszcz). Dzięki temu świat będzie ciekawszy, a gracz będzie mógł doświadczyć lepszych wrażeń z gry. Poniżej krótka animacja prezentująca część tego...

czytaj dalej

Informacja

Drodzy Gracze. Chcielibyśmy Was przeprosić za dość długą przerwę w udostępnianiu Wam nowych informacji na temat postępu prac nad grą World Of Heroes. Jednocześnie mamy dla Was bardzo dobre wiadomości, mianowicie w listopadzie 2017r właściciel projektu – firma...

czytaj dalej

Rzut okiem na WoH

W odpowiedzi na wiele zapytań dotyczących filmów z gry postanowiliśmy uruchomić cykl zwany “Sneak Peek”, czyli rzut okiem na World Of Heroes. Filmy, lub linki do nich, umieszczane będą zarówno na forum jak i na naszej stronie, Facebooku oraz kanale Youtube. Zapraszamy...

czytaj dalej